Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~momomo | użytkownik

imię i nazwiskoMomo adresBytom zarejestrowany02.09.2008 @22:07:26 ostatnio na stronie02.11.2011 @20:52:24

^^ khi.
P.S.
kto uważa że 85% ludzi na digarcie to przemądrzałe zamknięte umysły?

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty57 komentarze414 posty na forum18

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~MrsCullen    13.04.2009 @21:25:34
Dzikować mrocznej dobrej kobiecie:D
~everyhappy    13.04.2009 @00:11:20
nie ma za co. (; miło.
~Pader    06.04.2009 @21:42:00
a dziękować
~bored    06.04.2009 @08:02:58
czekamy na prace :D
~MrsCullen    30.03.2009 @23:47:56
Dzięki Twoje zdanie wiele dla mnie znaczy
~GreenAndLemonTea    19.01.2009 @18:07:30
a no można ;d drażni mnie ta pani i jej teksty ehehehehehe ^^
_______
play hard stay cute
~earth0    09.01.2009 @16:33:11
tak juz ykrywaja... bo tak tu jest;/
no ale nie trzeba sie przejmowac
chyba;p
~garfield04226    07.01.2009 @16:45:16
ano opis sama [smutna] prawda... ;(
~bored    07.01.2009 @14:34:04
było więcej ale musiałem zmienić profil

to ja Ciebie tez popodglądam :D
~bored    07.01.2009 @14:30:10
godnie :D
masz talent do rysowania i ciekawie fotografujesz
~bored    07.01.2009 @14:27:32
Bo znam pewną cudowną bytomiankę :D
~bored    07.01.2009 @14:22:42
oo jesteś z Bytomia :D
fajne dziewczyny tam są, tzn w sensie wnętrza
~hotcrime    06.01.2009 @23:02:12
To z książki pt. "Pokuta".
Znasz ;> ?
~Kalais    22.12.2008 @20:27:54
aha, rysowane myszka, jeszcze tabletu nie mialem dzieki i pozdro!
_______
http://www.kalais.net/ - kalais studios
http://blog.kalais.net/ - kalais blog - pozorna rzeczywistość ilustrowana
~pokeR    09.12.2008 @22:06:57
yhm postaram się lady.
_______
"Who are you to wave your finger?"
~TiaChan    09.12.2008 @21:22:59
Wiem.
_______
''Bądź sobą, życie jest zbyt krótkie by być kimś innym''
~Art1000    03.12.2008 @08:54:25
Hej, dziękuje za dobre słowo. Pozdrowionka
_______
Czy masz alibi na okres, w którym nic nie zrobiłeś?
http://arturgawlikowski.pl
~agart2    02.12.2008 @19:40:00
dziękuje bardzo...
ciesze sie
_______
życie nie jest zepsute, życie ma tylko gorzko słodki smak (...)↵ale z żadnego z tych smaków bym nie zrezygnowal.
~itdoesntmatterwho    01.12.2008 @22:07:04
((;
_______
it's matter 'how'.


uczę się na błędach, więc je popełniam.
~itdoesntmatterwho    01.12.2008 @20:36:36
właśnie, taki był zamiar (; delicious ;D
_______
it's matter 'how'.


uczę się na błędach, więc je popełniam.
~itdoesntmatterwho    01.12.2008 @20:26:17
(;
_______
it's matter 'how'.


uczę się na błędach, więc je popełniam.
~MrsCullen    22.11.2008 @22:20:16
ja uważam , że masz świetne zdjęcie i to inni są zazdrośni...;p
~SKoneK    01.11.2008 @22:39:44
zamiast mscic sie slabymi ocenami lepiej wez sie do pracy i nie wstawiaj tu byle czego
pozdrawiam
~Piwo    21.10.2008 @20:51:18
~cincinorange    12.10.2008 @19:01:28
No więc to ja.
Martka.
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt